چند طرح کشاورزی، عمرانی و زیرساختی در شهربابک افتتاح یا کلنگ‌زنی شد

چندطرح در حوزه جهاد کشاورزی، برق رسانی، بنیاد مسکن و روستایی روز دوشنبه همزمان با هفته دولت در شهرستان شهربابک افتتاح و طرح پیست اسب سواری نیز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، اعتبار مجموع طرح هایی که افتتاح یا کلنگ زنی شد افزون بر ۲۴ میلیارد تومان اعلام شده است.

فرماندار شهربابک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در حوزه جهاد کشاورزی ۶ طرح شامل مرمت و لایروبی ۲۵ رشته قنات، آبیاری زیرسطحی ۳۶ هکتار از باغ های شهرستان، آبیاری مکانیزه ۱۱۲ هکتار از باغ ها، احداث هشت هزار مترمربع استخر ذخیره آب، ۱۶هزار و ۱۲۰ متر لوله گذاری و طرح آبریز موتور پمپ کمیته امداد با مجموع ۶ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

قاسم شمسی افزود: در حوزه شبکه برق شهرستان نیز طرح های روشنایی معابر، توسعه و اصلاح شبکه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی تصریح کرد: طرح آسفالت ۱۱ هزار و ۲۵۰ مترمربع از معابر روستای رباط با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با همکاری دهیاری و بنیاد مسکن از دیگر طرح های افتتاح شده در هفته دولت است.

طرح پیست اسب سواری در دو بخش زیبایی و کورس در ۱۸ هزار متر مربع و با پیش بینی اعتبار یک میلیارد تومان که از شهرداری شهربابک تامین می شود نیز امروز کلنگ زنی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75677
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.