بازدید معاون وزیر صمت از نیروگاه خورشیدی ناحیه صنعتی بلورد


مجتمع کارگاهی ۲۰۶ واحدی در شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان افتتاح شد

رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه، در راستای رصد ظرفیت‌های صنعتی مناطق مختلف کشور، نیروگاه خورشیدی ناحیه صنعتی بلورد در شهرستان سیرجان را مورد بازدید و بررسی میدانی قرار داد.

به گزارش «کرمان نو»علی رسولیان روز چهارشنبه ۲۴ خرداد در جریان سفر به استان کرمان پس از افتتاح مجتمع کارگاهی ۲۰۶ واحدی رسول غفاری واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان، از نیروگاه خورشیدی ناحیه صنعتی بلورد در شهرستان سیرجان نیز بازدید به عمل آورد.
در جریان این بازدید، “شهباز حسن پور” نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، “حسین میجانی” مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان، فرماندار سیرجان، اعضای شورای اداری استان کرمان و شهرستان سیرجان و فعالان اقتصادی حضور داشتند.
رسولیان در بازدید از نیروگاه خورشیدی ناحیه صنعتی بلورد در شهرستان سیرجان، گفت: واحد‌های غیرفعال و راکدی که به مرحله فسخ قرارداد رسیدند، اگر به سمت احداث نیروگاه خورشیدی بروند؛ مجدد به آنها وقت داده می‌شود تا نیروگاه خورشیدی خود را احداث کنند.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین شب سه شنبه پس از ورود به استان کرمان در تداوم سرکشی از واحدهای تولیدی و رصد وضعیت تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با همراهی نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از یک واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی بردسیر بازدید به عمل آورد.
سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن 851 شهرک و ناحیه صنعتی و 6 منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، 86 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، 7 شهرک فناوری، 40 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، 100 هزار و 564 قرارداد منعقده و بهره‌برداری از 50 هزار و 373 واحد صنعتی و چهار هزار و 260 واحد کارگاهی تکمیل شده، زمینه اشتغال مستقیم یک میلیون و 12 هزار و 493 نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105391
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.