نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:


تردد خودروهای حامل اتباع غیرمجاز امنیت کرمان را به خطر انداخته است

پور ابراهیمی گفت: تردد خودرو‌های حامل اتباع غیرمجاز با سرعت بالا به جز ایجاد تصادفات، امنیت روحی و روانی مردم را نیز به خظر انداخته بود که نیروی انتظامی طرحی برای حل مشکل دارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا پورابراهیمی،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نشست با فرمانده انتظامی استان کرمان و همچنین فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانسی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه خدماتی خوبی در نیروی انتظامی استان کرمان انجام شده است گفت: این خدمات را به شیوه‌های مختلف باید برای مردم بازگو کرد چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در نظام اسلامی تاکید دارند.

او گفت: رسانه‌های معاند سعی در ناامید کردن مردم و سیاه جلوه دادن شرایط را دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به طرح فرماندهی انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با قاچاق اتباع غیرمجاز در کرمان اشاره کرد و افزود: طرحی که انجام شده بسیار مهم و حائز اهمیت است.

او گفت: صورت جلسات و اقدات انجام شده در فرماندهی انتظامی در زمینه ایجاد ممنوعیت تردد اتباع غیرمجاز بیانگر اهتمام این نیرو با استفاده از ظرفیت داخلی با این معضل است و از این بابت که خودتان این حرکت را ابداع کرده اید کمال تقدیر و تشکر را دارم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تردد خودرو‌های حامل اتباع غیرمجاز با سرعت بالا به جز ایجاد تصادفات، امنیت روحی و روانی مردم را نیز به خظر انداخته بود از ورود فرماندهی انتظامی استان کرمان به این موضوع و اقدام انقلابی شما صمیمانه تشکر می‌کنیم و حتما از این طرح حمایت می‌کنیم.

پورابراهیمی تاکید کرد: گزارش ۱۴ روزه فرمانده انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با قاچاق اتباع بیگانه فوق العاده است و نشان می‌دهد کاری ارزشمند انجام شده است.

او بیان کرد: دغدغه شما به حق است و من این معضل را با گوشت و پوست درک می‌کنم و اگر امنیت ثقل مرکزیت کرمان درست نشود سرریز ناامنی آن به دیگر استان‌ها وارد می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تصمیم به ظاهر استانی است، اما اثرات و تبعات آن فراتر از استان است لذا متن پیشنهادی و احکام به وزارت کشور نیز اعلام شود افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان موضوع را در ۲ بخش ببینند که بخش اول اقدامات تنبیهی و بخش دوم اقدامات ایجابی باشد.

او گفت: ظرف سه ماه آینده فقدان دوربین در سیرجان با کمک و همکاری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بر طرف می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77858
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.