واکنش سردار معروفی به درخواست تغییر نام فرودگاه کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در واکنش به درخواست تغییر نام فرودگاه کرمان در در روزهای گذشته در فضای مجازی مطرح شد گفت: این موضوع اصلاً نظر سپاه و خانواده شهید سلیمانی نیست و مخالفت هم کرده‌ایم.

سردار حسین معروفی صبح امروز -۸ آبان- در جلسه تودیع و معارفه شهردار کرمان افزود: نباید این‌ مسائل مطرح شود چراکه حاج قاسم یک اندیشه بزرگ انقلاب است و ما به دنبال این‌‌ها نیستیم.

او با بیان اینکه مجموعه شهرداری کرمان در سالگرد اول شهید سلیمانی کارهای بزرگی در نمادسازی کرد افزود: ما به دنبال ترویج مکتب شهید سلیمانی هستیم و مکتب شهید سلیمانی جامع الاطراف است.

در روزهای گذشته مطالبه نام‌گذاری فرودگاه کرمان به نام سپهبد شهید سلیمانی در فضای مجازی به راه افتاد و در این مطالبه افرادی خواستار تغییر نام فرودگاه بین‌المللی کرمان از هاشمی‌رفسنجانی به یاد سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی شدند.

پس از آن مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه نام‌گذاری فرودگاه‌ها توسط هیأت دولت انجام می‌شود، گفت: فرودگاه اهواز به نام « سردار سلیمانی» مزین شده و طبق قانون سازمان بین‌المللی هواپیمایی و قوانین داخلی امکان اینکه دو فرودگاه در یک کشور یک نام را دشته باشند وجود ندارد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79052
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.