نماینده ولی‌فقیه در استان در مراسم معارفۀ شهردار کرمان:


نگاه جناحی در خدمت‌رسانی خطاست

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان با بیان این‌که نگاه مسئول باید نگاه دینی و با ادب و آموزه‌های دینی همراه باشد، افزود: «مسئولیت‌ها در هر رده‌ای ابتلا و آزمایش هستند و بستگی دارد که ما چگونه از آن‌ها خارج شویم».

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، صبح امروز هشتم آبان‌ماه در آئین تکریم و معارفه‌ی شهردار جدید کرمان بیان کرد: «شهردار سابق کرمان با هیچ طرح و پروژه‌ای در حوزه‌ی فرهنگ مخالفت نکرد که جای قدردانی دارد».
وی با بیان این‌که نگاه مسئول باید نگاه دینی و با ادب و آموزه‌های دینی همراه باشد، افزود: «مسئولیت‌ها در هر رده‌ای ابتلا و آزمایش هستند و بستگی دارد که ما چگونه از آن‌ها خارج شویم».
امام‌جمعه کرمان با تبیین نگاه دینی شهید رجایی اظهار کرد: «شهید رجایی از این‌که به عنوان نخست‌وزیر انتخاب شد خوشحال نشد ضمن آن‌که آن مسئولیت را رد نکرد اما یک شرط گذاشت و گفت هر وقت شما دیدید که یکی بهتر از من می‌تواند بر مسند نخست‌وزیر بنشیند اعلام کنید تا بنده استعفا بدهم».
وی بار مسئولیت را بسیار سنگین دانست و ادامه داد: «اگر با این نگاه مسئولیت را بپذیریم و تا آخر با همین نگاه پیش برویم دچار لغزش نخواهیم شد».
علیدادی‌سلیمانی خدمت به مردم را یک نعمت و توفیق دانست و خاطرنشان کرد: «اگر بر کار نگاه ارزشی، علمی، مردم‌محوری و جهادی حاکم باشد کارها به بهترین نحو انجام می‌شوند».
وی تاکید کرد: رقابت جناح‌های سیاسی تا زمانی که به مسئولیت برسند اشکال ندارد اما وقتی بستر برای آن‌ها فراهم شد اگر نگاه جناحی به خدمت‌رسانی داشته باشند، خطا است و لایق‌ها باید انتخاب شوند و نباید افراد براساس اینکه چون در جناح بنده است باید بر مسند بنشیند، منصوب شوند»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79047
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.