فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:


بسیج سیاست زده نیست

سردار معروفی گفت: بسیج سیاسی است، اما سیاسی کار و سیاست زده نیست و افکار حزب در او تاثیر گذار نخواهد بود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم تجدید بیعت و میثاق با ولایت و رزمایش اقتدار بسیجیان استان کرمان که امروز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج که همزمان با سراسر کشور در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان با حضور مسئولان و بسیجیان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و امام راحل (ره) گفت:اجتماع امروز اجتماع و اقتدار بسیج و رئوس نیرو‌های انقلابی است و نیرو‌هایی که مثلث بسیج را در خود قرار دادند و در همه کار‌ها گوش به فرمان رهبری هستند.

سردار معروفی ادامه داد:حضور معنا دار در سراسر کشور امید را در نیرو‌های خودی و جامعه اسلامی در خارج از جغرافیا زنده ، دشمن را متزلزل و خروجی آن عزت و شرف خواهد شد و نشان از حفظ وحدت مردم است.

او افزود: امروز در جامعه اسلامی ، جبهه انصارالله و حزب الله نقش فکری منظومه ما در صحنه نبرد مشهود است و نقش آن برای نابود کردن داعش محسوس است.

سردار معروفی با بیان اینکه اثر بسیج فراتر از جغرافیای ایران است، بیان کرد: رهبری و شهیدان خصوصا حاج قاسم و بسیجیان الگوی جهان اسلام است و آنچه در جامعه اسلامی شاهد هستیم هنر ولایت است که در همه عرصه‌ها مایه عزت و شرف است.

او بیان کرد: منطق بسیج  منطق عاشورا است و بسیجیان فرهنگ عاشورا را بر دفاع مقدس حاکم و نهادینه کردند و با  ۸ سال دفاع مقدس عاشورا تکرار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: بسیج فرمان امام را که برگرفته از سلسه اهل بیت و جریان عاشورا است عملیاتی می‌کند. بسیج از عاشورا یاد گرفته که محاسبه گر  و محافظه کار نباشد و به دنبال تحولات خود را سپر بلای دین ،انقلاب و ولایت کند و بسیج سیاسی است، اما سیاسی کار و سیاسی زده نیست و افکار حزب در او تاثیر گذار نخواهد بود.

او تصریح کرد: بسیجی خود را فدای انقلاب، ملت و رهبری می‌کند و هزینه نمی‌پردازد و حریص نیست، چون تکیه گاه او قرآن و اهل بیت است. نظام فکری بسیج ملجا و تکیه گاه مردم است و به این نگاه می‌کند که کاری کند دشمن جامعه را ناامید نکند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80404
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.