کاروان «روایت حبیب» در کرمان

شب خاطره “روایت حبیب” در کرمان در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری کشور و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله برگزار شد.

در این مراسم رئیس حوزه هنری استان کرمان از راه‌اندازی کاروان هنری روایت حبیب در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

مجتبی اسدی افزود: این کاروان در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع می‌پردازد و در کرمان برنامه‌های خود را از روز گذشته پنجشنبه در گلزار شهدای و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی آغاز کرده است.

به گفته‌ی او استان‌های اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی دیگر استان‌های میزبان کاروان هنری روایت حبیب هستند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی و هنری به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود افزود: برنامه این کاروان پس از یک ماه در تهران خاتمه می‌یابد.

او با اشاره به اینکه شب خاطره “روایت حبیب” اصلی‌ترین برنامه کاروان هنری روایت حبیب است گفت: برگزاری شب‌های خاطره دفاع مقدس در دو دهه اخیر توسط حوزه هنری و تأکید رهبر انقلاب بر استمرار این برنامه برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری کشور: ما هنرمندان می‌توانیم مبلّغ راه “حاج قاسم” باشیم

محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری کشور نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: کرمان با وجود شهید سلیمانی به قطب عاشقی در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سال‌ها باید بگذرد تا بفهمیم حاج قاسم چه عظمتی دارد افزود: امروز ادامه دادن راه شهید سلیمانی، انتقام سخت از دشمنان حاج قاسم است.

رئیس حوزه هنری کشور با بیان اینکه از خدا می‌خواهیم ما را در راه حاج قاسم که همان آزادسازی قدس شریف است، همراه نیروی قدس بگرداند گفت: ما هنرمندان حداقل می توانیم تبلیغات این راه بزرگ باشیم.

به گزارش تسنیم؛ کاروان هنری روایت حبیب در دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در 10 استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد. این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود از 11 آذر ماه 1400 به مدت یک ماه در 10 استان مختلف اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است طی این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب خاطره، شعر خوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی، حماسه خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.

7338647 272

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80896
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.