مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تأکید کرد؛


لزوم ایجاد بازارچه‌هایی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد کرمان بر لزوم فراهم کردن ظرفیت‌ها و بازارچه‌هایی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت بدون واسطه در کرمان تأکید کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با محوریت شهرستان کرمان که با حضور مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، بابایی فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان کرمان برگزار شد به محرومیت حاشیه شهر کرمان اشاره کرد و گفت: در حاشیه شهر کرمان خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که به دلایل مختلف از روستا به شهر مهاجرت کرده‌اند شرایط خاصی دارند که باید به آن‌ها توجه شود.

او بیان کرد: همه مشاغل کمیته امداد خرد و خانگی است و ما مشاغل کلان نداریم و از فرماندار کرمان و دستگاه‌ها درخواست داریم از مشاغل بازدید کنند و این‌یک نقطه قوتی برای مجری طرح خواهد بود.

صادقی افزود: چیزی که ما به‌عنوان یک دستگاه حمایتی نیاز داریم و یقین داریم که می‌تواند مؤثر واقع شود استفاده از همه ظرفیت‌ها است.

او گفت: عمده محرومان و خانواده‌های طبقه پایین در حواشی و شهرک‌های اقماری شهر زندگی می‌کنند در این مناطق ظرفیت‌هایی وجود دارد که فرمانداری می‌تواند این ظرفیت‌ها را با مدیریت خود هماهنگ کند، اگر این ظرفیت‌ها هماهنگ شوند قطعا خیلی از مشکلات برطرف می‌شوند.

صادقی تصریح کرد: کمیته امداد پشتیبانی خیلی خوبی از اشتغال مددجویان در حلقه آخر که همان بازار فروش است دارد و رمز موفقیت کمیته امداد در حوزه اشتغال این است که حلقه آخری که همان فروش محصولات تولیدی مددجویان است را دنبال می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ادامه داد: این نهاد با فراهم کردن بازار خرید محصولات تولیدی مددجویان باعث جلوگیری از شکست طرح‌های اشتغال مددجویی شده است.

صادقی خطاب به فرماندار کرمان گفت: ظرفیت‌ها و فضا‌هایی در مرکز شهر وجود دارد که می‌توان که از این ظرفیت‌ها برای ایجاد بازارچه استفاده کرد و اگر این فضا‌ها در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گیرد می‌توان زمینه‌ای فراهم کرد تا مددجو‌ها محصولات تولیدی خود را بدون واسطه عرضه کنند و از این طریق بخشی از مشکلات زندگی آن‌ها حل‌وفصل خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81128
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.