مراسم ویژه “به وقت حاج قاسم” امشب در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود

مسئول گلزار شهدای کرمان از برگزاری مراسم ویژه به وقت حاج قاسم امشب در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مسئول گلزار شهدای کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به اینکه در آستانه شب شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی قرار داریم اظهار داشت: گلزار شهدای کرمان در روزهای گذشته شاهد حضور زائران زیادی از نقاط مختلف کشور و دنیا است.

وی با بیان اینکه وجود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان این مکان مقدس را از دیگر گلزارهای شهدا متمایز کرده است گفت: صفوف طولانی زائران برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی و زائرانی که از گوشه و کنار دنیا هر کس به نوعی خود را به گلزار شهدای کرمان رسانده‌اند جلوه‌هایی زیاد از ارادت مردم را به حاج قاسم نشان می‌دهد.

مدیر گلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه در دو سال گذشته روزانه مردم زیادی به گلزار شهدای کرمان می‌آیند افزود: از روزهای قبل شاهد برپایی موکب‌های زیادی در محدوده گلزار شهدای کرمان برای پذیرایی از زائران حاج قاسم در این ایام هستیم.

وی با بیان اینکه در طول دو سال گذشته در تمامی شب‌های جمعه در لحظه شهادت حاج قاسم مراسم به وقت حاج قاسم برگزار شده است گفت: این مراسم از ساعت 12 تا 1:20 بامداد یعنی لحظه شهادت شهید سلیمانی بوده است.

سردار حسنی‌سعدی از برگزاری بیش از 100 برنامه در لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: امشب نیز برنامه‌های خاص و ویژه‌ای در لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82624
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.