در دیدار وزیر آموزش و پرورش با امام جمعه کرمان پیشنهاد شد؛


آوردن بخش‌هایی از مکتب حاج قاسم در سوالات کنکور و آزمون استخدامی کشور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی در کتب درسی و همچنین بخش های از آن در سوالات کنکور و استخدامی کشور آورده شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یوسف نوری صبح امروز ۱۴ دی ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: باید از مکتب سلیمانی بهره ببریم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی سرباز وفاداری بود و به عنوان سرباز ولایت کاری کرد که جمهوری اسلامی در همه دنیا گسترش یابد و جوانان را بسیج کرد و ما هم باید از این روش و سیره استفاده کنیم و نظام آموزش و پرورش ما به عنوان آموزش عمومی در دنیا تسریع پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تعلیم، تربیت و انقلابی بودن سه ماموریت بزرگ و حساس آموزش و پرورش دارد.

وی به تشریح اهمیت تعلیم پرداخت و اظهار کرد: آموزش و پرورش گذرگاهی است که همه باید از آن عبور کنند. تعلیم برنامه جدی می خواهد تا سطح کیفیت آن ارتقا یابد.

امام جمعه کرمان محور انقلابی بودن را مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش انقلابی می تواند کشور را متحول کند لذا هر کسی که دلسوز است به آموزش و پرورش کمک کند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: کلیات طرح راه اندازی اردوهای راهیان نور شهید حاج قاسم سلیمانی در شورای برنامه ریزی استان تصویب شد و معتقدیم که عاشقان و شیفتگان سراسر کشور از این طرح استقبال خواهند کرد.

وی حاج قاسم را به عنوان یک منظومه دانست و تصریح کرد: موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی در کتب درسی و همچنین بخش های از آن در سوالات کنکور و استخدامی کشور آورده شود.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار گفت: باید فرهنگ شهادت در همه سطوح آموزشی ساری و جاری باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82708
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.