اختتامیه دومین همایش شعر فاطمی در کرمان برگزار شد

اختتامیه دومین همایش شعر فاطمی با حضور شاعران برجسته کرمانی در موزه دفاع مقدس کرمان و با حضور مسئولان، شعرا و مردم شعردوست کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، اختتامیه دومین همایش شعر فاطمی با حضورشاعران برجسته کرمانی در موزه دفاع مقدس کرمان و با حضور مسئولان، شعرا و مردم شعردوست کرمان برگزار شد.

سرهنگ پاداش، جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: بهتر است شعر شاعران آیینی و انقلابی کرمان در یک مجموعه شعر جمع آوری، چاپ و در اختیار مداحان قرار گیرد.

او گفت: می‌توانم این قول را بدهم که سپاه ثارالله کرمان و مجموعه بسیج در رابطه با نشر سروده‌های شاعران، حمایت‌های لازم را داشته باشد.

در ادامه این نشست سیدعلی منصوریان، دبیر انجمن ادبی دل عالم گفت: انجمن دل عالم همواره در برگزاری همایش‌های مرتبط با شعر آئینی و حماسی پیش قدم بوده و در آینده نزدیک جشنواره شعر نجوا با موضوع نماز و همایش کشوری دل عالم طبق سنوات گذشته برگزار خواهد شد.

عبدالرحیم عبدالکریمی، مسئول انجمن ترانه کرمان ضمن اشاره به نیازمندی جامعه امروز به شعر و محتوای ادبیِ اندیشه‌سازگفت: در کرمان روند رو به رشد محتوا و قالب‌های شعری آیینی و حماسی امیدوارکننده است و باید بتوانیم با رویکرد‌های نوین نسل جدید را با نسل گذشته پیوند داده و گسست ادبی بوجود آمده در سال‌های اخیر را بر طرف کنیم.

او گفت: در همین خصوص نیازمند حمایت مسئولان و هدایت پیشکسوتان شعر و ادب کرمان هستیم

پایان بخش این همایش با تجلیل از شش شاعر برگزیده محمدحسن اسفندیارپور، فهیمه مجیدی، مهنازسعید و حمیدرضازاده از کرمان و زینت کریمی از بم و سهراب سلاجقه از رابر همراه بود که با اهدای لوح و تندیس جشنواره از این عزیزان تقدیر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83048
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.