شهرداری رفسنجان سامانه اعلام فساد رونمایی کرد

مراسم رونمایی سامانه اعلام تخلف و فساد شهرداری رفسنجان با عنوان «هاتف» روز یکشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مراسم رونمایی سامانه اعلام تخلف و فساد شهرداری رفسنجان با عنوان «هاتف» روز یکشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، شهردار رفسنجان در این مراسم گفت: سامانه هاتف با شعار «چشم ما باشید» با هدف مقابله با هرگونه فساد و تخلف و ایجاد بستری امن برای ثبت گزارش ها و شکایت های مردمی راه اندازی شده است.

مجید کهنوجی ادامه داد: این سامانه برای خدمت رسانی الکترونیکی به شهروندان و زیر نظر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات با نشانی hatef.rafsanjan.ir راه‌اندازی شده است.

به گفته وی مردم برای ثبت شکایت های خود از مجموعه شهرداری رفسنجان و اعلام هرگونه فساد مالی و اداری، تخلف از قوانین و آیین نامه ها، ترک فعل یا انجام ندادن وظیفه و بدرفتاری با ارباب رجوع می توانند به نشانی این سامانه مراجعه و اقدام به ثبت شکایات خود کنند.

کهنوجی در ادامه تاکید کرد: در موضوع تفکیک زمین های شهرداری طی دوره چهار سال قبل به ارزش هزار میلیارد تومان، دست تعدادی زمین خوار و مفسد در کار بود که به صورت قانونی و ارزان قیمت و اقساط سه ساله عده ای متصرف شدند اما اینک با گزارش های مردمی موضوع زمین خواری در شهرداری رفسنجان به صفر رسیده است.

وی تصریح کرد: از این به بعد زمین را بعد از کارشناسی به صورت مزایده در اختیار عموم قرار می دهیم تا منفعت آن به عموم مردم برسد.
علی اکبر پورمحمدی سرپسرت فرمانداری رفسنجان نیز گفت: اگر مبارزه با فساد به نوعی به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود به مرور زمان خودش را نشان می دهد.

وی افزود: مردم از طریق سامانه هاتف می توانند گزارش های تخلفات را ارائه دهند تا از بروز فساد جلوگیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84326
1 نظر
  1. سروش می گوید

    در نروژ حقوق همه افراد شفاف است.
    درود بر شهرداری کرمان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.