۱۴ واحد صنفی متخلف در بردسیر پلمب شد

جانشین دادستان عمومی و انقلاب بردسیر گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ سلامت عمومی جامعه و در پی دریافت گزارش‌های مردمی، ۱۴ واحد صنفی قهوه سرا (کافی شاپ) متخلف در بردسیر پلمب شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، پیمان ذوالعلی افزود: در پی وصول گزارش های مردمی از وقوع تخلفات بهداشتی در قهوه سراهای شهر بردسیر، کار پیگیری، تحقیق و بازرسی در خصوص این موضوع در دستور کار تیم اطلاعات عملیات دادستانی با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت و پلیس اماکن این شهرستان قرار گرفت‌.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و اولویت سلامت شهروندان، از واحدهای صنفی مربوطه بازدید شد و به دلیل احراز تخلفات صورت گرفته، ۱۴ واحد قهوه سرا پلمب و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده است.

رییس تیم اطلاعات عملیات دادستانی بردسیر، صیانت از حقوق عامه بویژه حوزه سلامت عمومی را یکی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضا عنوان و تاکید کرد: اعتماد و اطمینان از سلامت و بهداشتی بودن محصولات غذایی از حقوق ابتدایی شهروندان است و باید سطح بالایی از این اطمینان در شهرستان بردسیر حاکم باشد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت‌ها در حوزه سلامت، بهداشت و امنیت غذایی تشدید و واحدهای متخلف با رفع تمامی نواقص بهداشتی و اخذ تاییدیه از مراجع نظارتی رفع پلمب خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84335
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.