پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید کرمان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: این صندوق از دهه فجر سال گذشته تاکنون سه هزار و ۲۰۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۰۷ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.

به گزارش «کرمان‌نو»، یوسف پورواجد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید از سال ۹۷ در حوزه تسهیلات روستایی آغاز به کار کرده است افزود: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، ضروری و رفاهی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید کرمان با واگذاری سه هزار و ۲۰۸ فقره تسهیلات برای سه هزار ۷۷۲ نفر طی یکسال گذشته ایجاد اشتغال کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت ۵۵۷ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی به مبلغ ۲ میلیارد ۷۱۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان طی این مدت خبر داد و اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی برای ۸۶۳ نفر در این استان ایجاد اشتغال شده است.

پورواجد با اشاره به پرداخت ۲۹۲ فقره تسهیلات در بخش صنعت استان کرمان گفت: در این بخش با پرداخت ۱۵ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای ۴۳۸ نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات در حوزه خدمات پرداخت شده است تصریح کرد: با پرداخت هزار و ۶۶۵ فقره تسهیلات و با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان برای ۲ هزار و ۴۹۸ نفر در استان کرمان اشتغال ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان خاطرنشان کرد: در بخش ضروری‌ و رفاهی نیز ۶۹۴ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان طی یکسال اخیر پرداخت شده است.

وی از افتتاح ۳۱۲ طرح همزمان با دهه فجر با پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات خبر داد و افزود: با اجرای این طرح ها برای ۳۳۶ نفر در کرمان زمینه اشتغال فراهم شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84717
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.