نمایندگان مجلس، پیگیر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نمایندگان مردم کرمان در مجلس با جدیت پیگیر اجرای طرح رتبه بندی معلمان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نمایندگان مردم کرمان در مجلس با جدیت پیگیر اجرای طرح رتبه بندی معلمان هستند.
به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا رضایی با اشاره به نشست تخصصی خود با نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس به صورت انفرادی و گروهی گفت: نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر اجرای طرح رتبه بندی معلمان هستند.

او افزود: معلمان پرچمدار اصلی نظام تعلیم و تربیت در کشور هستند و ارتقای سطح معیشت فرهنگیان، نقش موثر و مستقیمی در کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش با جدیت پیگیر اجرایی کردن طرح رتبه بندی معلمان است، گفت: در نشست‌های تخصصی که در یک ماه اخیر با اکثریت نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس داشته ایم، آن ها اعلام کرده اند با جدیت پیگیر اجرای طرح رتبه بندی معلمان هستند.

به گفته او براساس بررسی‌های صورت گرفته در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، معلمان در صدر اعتماد اجتماعی مردم هستند.

رضایی بر گفتمان سازی و جریان سازی برای افزایش اعتماد عمومی نسبت به جامعه فرهنگیان براساس فرمایش مقام معظم رهبری به همت مسئولان آموزش و پرورش و همکاران فرهنگی تاکید کرد.

او از پیگیری جدی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در سراسر استان کرمان خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات قابل پیگیری آموزش و پرورش در حوزه‌های انتخابیه نمایندگان احصا و برای پیگیری به آن‌ها ارجاع داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: خوشبختانه تعامل و همدلی اثربخشی بین نمایندگان استان کرمان در مجلس و آموزش و پرورش ایجاد شده و نمایندگان مجلس نیز برای رفع موانع و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85281
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.