تولید ۸ محصول استراتژیک با کمک فرزند مددجوی کرمانی

یک فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با استفاده از توانایی‌های خود و حمایت‌های کمیته امداد موفق به تولید هشت محصول استراتژیک شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، این فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کرمان متولد سال ۱۳۶۸ و دارای مدرک دکتری شیمی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است که توانسته با وجود مشکلات اقتصادی مدارج بالای علمی را طی کند و امروزه به‌عنوان یک کارآفرین موفق زمینه اشتغال ۱۲ نفر از افراد نیازمند جویای کار را فراهم کند.

او در خصوص نحوه آغاز فعالیتش در این حوزه می‌گوید: پس از اتمام تحصیلاتم برحسب علاقه‌ای که داشتم کارم را متناسب با تخصص دانشگاهی‌ام آغاز کردم و در مرحله نخست یک واحد تولید مواد استراتژیک در استان راه‌اندازی کردم.

این جوان کارآفرین و موفق گفت: پس از تلاش و کوشش و با دریافت تسهیلات ازجمله تسهیلات قرص الحسنه از کمیته امداد واحد تولید دوم را نیز راه‌اندازی کردم و هم‌اکنون روزانه چهار تن انواع مواد صنعتی و استراتژیک تولید و به جزء استان کرمان به استان‌های دیگر نیز ارسال می‌کنم.

این کارآفرین موفق که هم‌اکنون به‌عنوان یک مخترع، پژوهشگر، کارآفرین در زمینه‌های تولید مواد استراتژیک فعالیت دارد می‌گوید: شرکت‌های تولیدی ما جزء شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و شرکت ما تنها شرکت دانش‌بنیان زیر نظر کمیته امداد استان کرمان است.

این فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه به دنبال راه‌اندازی واحد تولید سوم هستم گفت: در صورت حمایت مسئولان و کمیته امداد و پرداخت تسهیلات با سود کم واحد تولیدی سوم را نیز راه‌اندازی خواهم کرد و زمینه اشتغال افراد نیازمند جویای کار بیشتری را فراهم خواهم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85333
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.