عاملان کشتار پنج راس قوچ و میش دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کرمان گفت: ماموران یگان پس از مشاهده شکارچیان با هوشیاری آنها را قبل از سوار شدن به خودرو غافلگیر و دستگیر کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، نادر سیدی گفت: ماموران یگان حفاظت استان بلافاصله پس از اطلاع از حضور شکارچیان غیرمجاز در مناطق آزاد شهرستان کرمان، به منطقه مورد نظر عازم و پس از حدود هفت ساعت پیاده روی و جستجو، افرادی که در حال خروج از منطقه بودند را مشاهده می‌کنند.

او می گوید: ماموران یگان پس از مشاهده متخلفان با هوشیاری و برنامه ریزی این افراد را که قبل از سوار شدن به خودرو غافلگیر و دستگیر می‌کنند.

به گفته سیدی از این متخلفان یک قبضه سلاح، شش عدد پوکه گلوله، ده عدد گلوله، دو دستگاه دوربین و یک دستگاه فاصله یاب کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی متخلفان تحت نظر قرار گرفتند و ماموران نیمه شب به منظور کشف ادله جرم به منطقه بازگشتند و به محض روشن شدن هوا با پایش منطقه و حدود شش ساعت رد زنی از محل دستگیری متخلفان تا کوهستان موفق به کشف و ضبط آثار شکار پنج راس قوچ و میش شدند و پرونده تخلف به انضمام مستندات و ادله مکشوفه به منظور رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

سیدی ضمن تشکر از حمایت‌های مراجع قضایی استان، می‌گوید: دستگاه قضایی با صدور آرای بازدارننده می‌تواند بهترین حامی و یاری دهنده سازمان محیط زیست برای کاهش تخلفات زیست محیطی باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85786
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.