مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد:


والدین برای تکمیل واکسیناسیون دانش‌آموزان اهتمام جدی داشته باشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بازدید استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان از دبستان معرفت 1 آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر اهتمام والدین برای تکمیل واکسیناسیون دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا رضایی در بازدید از دبستان معرفت 1 آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: امروز بنا به پیشنهاد استاندار کرمان به منظور بازدید از فضاهای آموزشی در این مدرسه حضور داریم.

وی افزود: پس از تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش مدارس از دیروز 14 فروردین 1401 فعالیت حضوری خود را آغاز کردند، دبستان معرفت 1 آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان یکی از شلوغ ترین مدارس استان هم از نظر تعداد کلاس ها و هم از نظر تعداد دانش آموز است.

مدیرکل آموزرش و پرورش استان کرمان با بیان این که همه ما به واسطه زندگی اجتماعی، ناگزیر از با هم زندگی کردن هستیم، اظهار داشت:  همه ما مجبوریم در فضاهای عمومی حضور داشته باشیم، همه ما واقفیم که فرزندان ما امروز به آموزش حضوری تا آموزش مجازی بیشتر نیاز دارند.

رضایی بیان کرد: دانش آموزان بیمار نباید در مدرسه حضور پیدا کنند و ضرورت دارد خانواده ها به تکمیل واکسیناسیون کمک کنند تا زمینه سلامتی و پویایی بیشتر دانش آموزان، این نسل آینده ساز فراهم شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86999
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.