مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:


توزیع بیش از 2 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند در نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح هلال رحمت در ایام نوروز خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 2 هزار و 600 خانواده نیازمند بسته‌های غذایی دریافت کردند. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا فلاح با اشاره به اجرای پویش هلال رحمت بیان کرد: پویش هلال رحمت از اواخر اسفندماه سال گذشته با هدف تامین بسته های غذایی برای خانواده های نیازمند و کم تر برخوردار با تمرکز بر مناطق حاشیه نشین و روستایی در کرمان آغاز شد.

وی با اشاره به مشارکت خیرین داوطلب هلال احمر در اجرای این پویش افزود: در ایام نوروز 2 هزار و 625 بسته غذایی به ارزش ریالی یک میلیارد و 837 میلیون و 500 هزارتومان در 14 شهرستان بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.
فلاح با اشاره به توزیع 100 بسته عیدانه (پیراهن، شلوار و کفش) در بین نیازمندان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اقلام توزیع شده 30 میلیون تومان است.
وی با اشاره به تامین بخشی از لوازم خانگی ضروری برای خانواده های سیل زده و نیازمند تصریح کرد: این اقلام به ارزش ریالی 86 میلیون تومان در بین 50 خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پویش هلال رحمت تا پایان ماه رمضان ادامه دارد؛ گفت: 5 هزار بسته غذایی نیز در ادامه اجرای این پویش در سراسر استان توزیع خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: خانه های هلال در این پویش نقش بسزایی داشتند و با محوریت خانه های هلال و محلات اجتماع محور، نیازمندان شناسایی و اقلام بسته بندی شده در میان آن ها توزیع شد.
فلاح ادامه داد: پویش هلال رحمت با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت توسط سازمان داوطلبان برنامه ریزی و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت و جامعه هدف آن را خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب العلاج  و یا کرونایی و خانواده‌های معسر آن ها تشکیل می ‌دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86995
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.