متولی پخش فرآورده های نفتی استان توضیح داد:


وقفه عرضه گازوئیل در جنوب کرمان چند ساعته بود/مشکل عرضه سوخت نداریم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان در واکنش به برخی اخبار با موضوع کمبود گازوئیل در جنوب این استان تاکید کرد: وقفه عرضه گازوئیل در جنوب کرمان تنها مربوط یه یک جایگاه فروش بود که پس از ۲ تا سه ساعت نیاز جایگاه تامین شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سید باقر نورالدینی تاکید کرد: اینک عرضه سوخت تمامی جایگاه های فرآورده های نفتی در سراسر استان کرمان به صورت منظم در جریان است و هیچ مشکلی برای رانندگان خودروهای سنگین و سبک وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برخی افراد بروز توقف در سوخت رسانی را در فضای مجازی مطرح کرده اند افزود: گاهی به دلیل دیر رسیدن محموله سوخت به جایگاه، وقفه کوتاهی بوجود می آید که نباید آن را بزرگ جلوه داد.

فصل برداشت و تشدید نظارت ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت میوه و تره بار در جنوب استان نظارت بر تامین سوخت رسانی بموقع به صورت مستمر انجام می شود تا هیچ کمبودی برای رانندگان خودروهای باری ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا کلیپی از یکی از رانندگان کامیون که مدعی کمبود گازوئیل در جنوب کرمان شده بود در برخی رسانه ها بازتاب یافته بود.

جنوب استان کرمان از قطب های مهم کشاورزی در کشور است که در زمان برداشت محصولات شاهد تردد و حضور زیاد کامیون ها برای انتقال محصولات کشاورزی هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87031
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.