ساعات کاری مراکز اهدای خون کرمان در شب‌های قدر

مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن اعلام ساعات کاری مراکز اهدای خون در شب‌های قدر از شب زنده‌داران قدر برای پیوستن به ضیافت نجات جان بیماران در ماه مهمانی خدا دعوت کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ایرج شکوهی ضمن قدردانی از کلیه اهدا کنندگانی که با اهدای خون در نجات جان همنوع خود سهیم هستند عنوان کرد: بیماران نیازمند به خون در تمامی ایام سال نیاز به این ماده حیاتی دارند و تنها منبع تامین کننده آن اهدا کنندگانی هستند که با انجام این عمل خداپسندانه زندگی را به بیماران هدیه می دهند.

وی افزود: در این ماه مبارک رمضان، این مهمانی پر برکت، مسلمانان گذشتن از خود و آنچه را که از دنیا به آن علاقه دارند و وابسته اش  هستند را تمرین می‌کنند. در این ماه گذشتن از هر وابستگی زیباست به خصوص اگر بدانی این گذشتن به عده ای  زندگی می بخشد.

شکوهی ادامه داد: از مردم دلسوز کرمان می‌خواهیم تا در شب های پر برکت قدر از فضیلت های این عمل نیک بهره مند و مثل همیشه یاریگر انتقال خون در تامین خون سالم برای بیماران باشند.

وی در خصوص ساعات کاری مراکز اهدای خون در لیالی قدر بیان کرد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن از ساعت ۱۶ الی ۳ بامداد و تیم سیار خونگیری واقع در مهدیه صاحب الزمان از ساعت ۲۰ و ۳۰ الی ۳ بامداد و پایگاه های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم از ساعت ۲۰ و ۳۰ الی ۲ بامداد میزبان اهدا کنندگان گرامی و آماده خدمت رسانی به این عزیزان می باشند.

شکوهی اضافه کرد: عزیزانی که برای براورده شدن حاجات خود نذر اهدای خون می کنند، نذرشان را به شبهای قدر موکول نکنند و چنانچه در این شب ها موفق به اهدای خون نشدند تا پایان ماه مبارک رمضان به پایگاه‌های اهدای خون سراسر استان مراجعه نمایند تا ما با مشکل کمبود فرآورده‌های خونی مواجه نشویم و بتوانیم ذخایر خون استان را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: مراکز انتقال خون به تمام گروه های خونی به‌خصوص گروه‌های  خونی منفی به علت کمیاب بودن آنها نیاز دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87533
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.