زاهدی خواستار رسیدگی شد؛


عدم استفاده از نیروهای اتباع خارجی در دستگاه‌های با بودجه دولتی

نماینده مردم کرمان ها راور در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها با بودجه دولتی از نیروهای اتباع خارجی استفاده می‌کنند و باید به این موضوع رسیدگی جدی شود. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمدمهدی زاهدی صبح امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در آئین تجلیل از منتخبین سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان و برترین‌های جامعه کار و تولید استان کرمان ۱۴۰۰ گفت: به بهانه افزایش حقوق ۵۷ درصدی به جامعه کارگری اجناس را گران کردند و دولت باید جلوی این فرایند را بگیرد همچنین جلوی تعدیل نیروها گرفته شود.

وی پیشنهاد کرد: برای سیستم تولیدی و کارگاهی مشوق های برای کارفرماها در نظر گرفته شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: واحدهای تولیدی با یکدیگر فرق دارند و باید عدالت محوری در پرداخت حقوق ها داشته باشیم.
محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: افزایش ظرفیت تولید مطالبه ما در استان است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی استان اظهار کرد: مدیرانی که کار نکردند باید ماخذه شوند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۷ میلیارد تن ذخیره برآوردی مس کشور است.
وی عنوان کرد: افزایش ظرفیت در حوزه های که می تواند اشتغال داشته باشیم. زغال‌سنگ ظرفیت بسیار باارزشی در استان است.
وی درباره افزایش پایه حقوق کارگری و نگرانی برای تعدیل نیرو وجود دارد، گفت: به دنبال افزایش پرداختی به کارگران هستیم اما نباید تصمیمات به ضرر جامعه کارگری شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی جلوی خیانت مدیران در یکی از شرکت‌های گرفته شد، شاهد افزایش سود در آن مجموعه هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87796
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.