تراژدی که شرکت‌های بزرگ کرمانی رقم زدند

استاندار کرمان با تاکید برآنکه باید از اعتبار شرکت‌های بزرگ در بخش‌های مختلف استفاده کرد، تصریح کرد: واحدهای بزرگ می توانند پیشران باشند و نباید پول‌هایشان در بانک‌ها سپرده باشند و این کار بسیار شرم آور است و این شرکت‌ها نقش پیشرانی خود در توسعه چند وجهی استان را ایفا نکردند.

به گزارش خبرنگار ” کرمان‌نو” علی زینی‌وند امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در آئین تجلیل از منتخبان سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان و برترین‌های جامعه کار و تولید استان کرمان ۱۴۰۰ گفت: حتی این شرکت‌ها در تامین نیازمندی‌های خودشان سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، به‌طوری‌که نیازهای خود را از استان‌های دیگر یا خارج از کشور تامین می‌کنند و این یک تراژدی است.
وی بیان کرد: جمعیت جوان استان فرصتی بود اما متاسفانه این پنجره جمعیتی را از دست می‌دهیم.
استاندار کرمان با بیان اين مطلب که می توانیم هزاران شغل با دانش ایجاد کنیم، افزود: باید زمینه فرایندها و زیرساخت‌های تولید را گسترش می‌دادیم.
او با تاکید برآنکه مدیران باید فهم همه جانبه مبتنی بر دانش داشته باشند، عنوان کرد: توسعه همه جانبه ملزم به ایجاد اشتغال خرد و واحدهای متوسط و کوچک است.
استاندار کرمان خطاب به واحدهای تولیدی بزرگ گفت: حواستان فقط به درآمد و توسعه خودتان نباشد و باید پیشران باشید. همچنین بخش تحقیق و پژوهش خود را تقویت کنید.
وی بیان کرد: موضوع اتباع خارجی یک موضوع پیچیده و چند لایه است و نوع رویکرد دولت به گونه‌ای است که اتباع خارجی ساماندهی خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87811
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.