قدردانی از حضور باشکوه کرمانی‌ها در حمایت از قدس شریف

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس قدردانی کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان از عزم و اراده مردم در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف دارد.

راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه‌ای عزتمند و مقتدر از حمایت مستمر، وحدت بخش و آگاهانه مردم از آرمان‌های فلسطین است.

در دیار کریمان، زادگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، مردم کرمان با مشارکت و حضور پرشور، یکپارچه و مسئولانه در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

مردم بصیر و همیشه در صحنه استان کرمان همچون همیشه به ندای بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظلع العالی) لبیک گفتند و موجب دلگرمی ملت‌های ستمدیده جهان شدند.

بر خود لازم می‌دانیم از حماسه غرورآفرین و عزتمندانه و حضور آگاهانه و مبتنی بر دشمن شناسی مردم همیشه در صحنه استان کرمان قدردانی کنیم.

همه ما در راه پیمودن و تحقق آرمان‌های والای بیداری اسلامی و حمایت از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف که سردار سپهبد شهید سلیمانی در این راه جان خود را فدا کرد و شهید قدس نامیده شد مصمم هستیم و در ظل پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا پیروزی و آزادی قدس شریف این راه را ادامه خواهیم داد.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندار کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87886
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.