اهدای انگشتر ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

انگشتر ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از سوی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اهدا شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در مراسم تجلیل از فرهنگیان پیشکسوت و ۱۲ معلم واجد جلوه های ویژه معلمی استان گفت: معلمان قدم در مسیری گذاشته اند که هم رضایت خداوند و هم رضایت بندگان خدا را در پی دارد، بهترین سرمایه ها در آموزش و پرورش جمع شده اند، نیروهایی خلاق، باایمان، انقلابی و هنرمندی که وجودشان در خور تحسین است.

محمد علیرضایی اظهار داشت: خیلی از ما از کودکی که اخلاق، برخورد، اخلاص و محبوبیت معلمانمان را می دیدیم، دوست داشتیم در آینده معلم شویم و این عشق را در نگاه دانش آموزان همچنان می توان دید.

وی گفت: این برگزیده بودن و نمونه بودن معلمان باید در جامعه جاری باشد، مسئولان جامعه باید به خود ببالند که از معلمان تجلیل کنند اما قطعا کوتاهی هایی در زمینه تکریم معلم در جامعه شاهد هستیم، از مجاهدت خاموش معلمان به ویژه در دوران کرونا فیلم ها و مستندها می توان تولید کرد، تا جلوه های ویژه عشق و ایثار معلمان به جامعه معرفی شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: هدیه ارزشمند و متبرکی از سوی ولی فقیه و امام خامنه ای به دستمان رسیده که به مدیرکل آموزش و پرورش تقدیم می شود، انگشتری با نگین شرف شمس و تبرک شده که امروز در این مراسم به وی تقدیم می شود.

بر پایه این گزارش، مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی حوزه ستادی اداره کل و نواحی یک و دو در سال ۱۴۰۰ و ۱۲ معلم واجد جلوه های ویژه معلمی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات امام حسین (ع) مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88176
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.