حمایت ویژه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از طرح‌های پژوهشی سلامت‌محور

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از حمایت ویژه این واحد دانشگاهی از طرح‌های پژوهشی حوزه سلامت خبر داد و گفت: تمام طرح های حوزه سلامت توسط این معاونت حمایت می شوند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، هدیه عسکرپور با بیان اینکه حمایت از طرح های سلامت محور به مناسبت هفته سلامت انجام می شود، افزود: حمایت ویژه از طرح های پژوهشی شامل حمایت های مادی و تصویب طرح بدون مطرح شدن در شورای پژوهشی است.

وی تصریح کرد: هر طرح پژوهشی پس از مطرح شدن توسط اعضای شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مورد تصویب قرار می گیرد و سپس داوری شده که با توجه به هفته سلامت طرح های بخش سلامت بدون طرح در شورای پژوهشی مستقیما داوری می شوند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: اولویت های پژوهشی هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت شامل سلامت خانواده و جوانی جمعیت، کاهش و کنترل مصرف دخانیات، تعالی نظام سلامت، دستیابی به انرژی پاک، تولید پاک و مدیریت پسماندها، مدیریت حوادث و بلایا و تغذیه سالم از مزرعه تا سفره است.

عسکرپور از حمایت ویژه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در زمینه طرح های اعلام شده هفته سلامت خبر داد و خواستار مشارکت بیشتر اعضای هیات علمی در این زمینه ها شد.

وی با بیان اینکه هفته سلامت از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری در حال برگزاری است، این ایام را فرصتی برای توجه بیشتر به سلامت و ارائه راهکار برای این بخش عنوان کرد.

وی ادامه داد: به بهانه هفته سلامت جامعه علمی دغدغه ها، راهکارها و نظرات را با هم به اشتراک بگذارند و برای رفع آن ها راه حل های کاربردی ارائه دهند.

دکتر عسکرپور اظهار داشت: معاونت تحقیقات با حمایت از طرح های پژوهشی در راستای رفع مشکلات و ارایه راهکارهای علمی در حوزه سلامت نقش مهمی ایفا می کند.

وی شعار امسال هفته سلامت را “سلامت ما، سلامت سیاره ما” عنوان کرد و بر توجه بیشتر همه مردم و مسئولان به این مهم تاکید کرد.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88400
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.