آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اقامه نماز نقش دارد

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه انکار ناپذیر است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام مهدی عرب پور در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تبریک سالروز تولد حضرت معصومه( س) گفت: با توجه به ارتباط مستقیم خانواده‌ها با مدارس، آموزش و پرورش و خانواده نقش موثری در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه دارند.

به گفته او، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه اقامه نماز در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر راکسب کرده است و خوشبختانه تمامی برنامه‌های ستاد اقامه نماز در آموزش و پرورش استان عملیاتی شده، اما می‌توان به همدلی و همراهی در راستای ارتقای کیفیت این فعالیت‌ها و برنامه اقدام کرد.

او از اجرای طرح پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در استان خبر داد و می‌گوید: نشست‌های تخصصی گفتمان‌های نماز و شیوه‌های تبلیغ نماز در مدارس استان در سال تحصیلی جاری برگزار شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: در ابتدای سال تحصیلی جاری دوره آموزشی نحوه جذب نوجوانان و جوانان به نماز ویژه مربیان پیش دبستانی، معلمان مدارس دخترانه متوسطه اول و امامان جماعت مدارس برگزار شده است.

حجت الاسلام عرب پور از انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد فرهنگ حضرت مهدی موعود (عج) به منظور کمک به تحقق اهداف تعلیم و تربیت و شناساندن فرهنگ مهدویت و آشنایی جامعه فرهنگی مخصوصا دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان با معارف مهدویت و تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش امضا می‌شود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89498
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.