رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر:


کار در خیابان تجلی و میدان ارگ فرسایشی شده است

در نشست عمومی شورای شهر کرمان باز هم موضوع پیاده‌راه سازی میدان ارگ و خیابان تجلی مطرح شد.

به گزارش کرمان‌نو در نشست امروز دوشنبه ۲۲ خرداد منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمرانی و شهرسازی شورای شهر کرمان در خصوص پروژه پیاده‌راه سازی میدان ارگ و خیابان تجلی گفت: کار در خیابان تجلی و میدان ارگ فرسایشی شده و پیمانکار صورت وضعیت‌هایی دارد که در انتظار پرداخت هستند.
مویدی عضو دیگر شورا با اعتراض به پیمانکار این پروژه گفت: این پیمانکار شهرداری را سرکار گذاشته است و نمی‌دانم چرا با این پیمانکار برخورد نمی‌شود پیمانکار باید تمکن مالی داشته باشد و بتواند تا پرداخت صورت وضعیت کار را پیش ببرد.
شهردار کرمان نیز در این خصوص با تایید حرف‌های مویدی گفت: درست است که پیمانکار باید تمکن مالی داشته باشد و البته صورت وضعیت‌‌های این پیمانکار به طور خاص پیگیری می‌شود در واقع پیمانکار باید خرید انجام دهد و بعد شهرداری صورت وضعیت را پرداخت کند اما این پیمانکار وقتی شهرداری پرداخت می‌کند تازه خرید مصالح را انجام می‌دهد. لذا در خصوص میدان ارگ ما هم نگرانیم اما فعلا با توجه به اینکه در پایان کار هستیم برخورد قانونی با پیمانکار روند انجام پروژه را طولانی‌تر می‌کند.
محمود بابایی نایب رئیس شورای شهر کرمان نیز در این خصوص افزود: در بازدیدی که از میدان ارگ و خیابان تجلی داشتم متوجه شدم سازمان میراث فرهنگی جلوی کار را گرفته است و به نقشه‌ها ایراداتی داشته است. این موارد متاسفانه سرعت کار را کم می‌کند.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89938
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.