در قالب طرح شهید سلیمانی


ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام در توسعه فضای ورزشی مدارس کرمان بکارگیری می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در راستای توسعه فضاهای ورزشی این استان استفاده می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی در دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) این استان با وی از ساخت ۷۶ مدرسه توسط این ستاد تقدیر کرد و افزود: ستاد اجرایی اقدامات موثری در مناطق دوردست کشور به منظور رفع کمبود فضای آموزشی انجام داده است.

وی با اشاره به سرانه پایین فضای آموزشی استان کرمان نسبت به میانگین کشوری بیان کرد: از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در راستای افزایش سرانه آموزشی و ورزشی استفاده خواهیم کرد.

رضایی از انعقاد تفاهم نامه طرح مشارکتی و عدالت محور شهید سلیمانی به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان خبر داد و گفت: در راستای تکمیل این پروژه ها همکاری و مشارکت خیران ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی چون ۱۲ سالن ورزشی، ۳۳ زمین چمن مصنوعی و ۱۲ زمین ساحلی با عنوان طرح شهید سلیمانی در مدارس این استان با حمایت خیران و استفاده از اعتبارات درون استانی ساخته خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کرمان نیز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ساخت اماکن آموزشی، پرورشی و ورزشی توسط این ستاد بیان کرد: تاکنون هزار و ٧٨٠ مدرسه به همت بنیاد برکت این ستاد در کشور ساخته شده که از این تعداد ٧۶ مدرسه در این استان به بهره برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

محمدعلی روح‌ اللهی با اشاره به توزیع سالانه بیش از ۱۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق محروم کرمان از تجهیز ۳۲ مدرسه در این استان به تجهیزات ورزشی نیز خبر داد.

وی با بیان اینکه جامعه ای سالم است که آموزش و پرورش آن سالم باشد، تصریح کرد: نقش آموزش و پرورش در توسعه پایدار کشور انکارناپذیر است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89930
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.