عملیات اجرایی طرح دوبانده سازی محور رفسنجان به زرند آغاز شد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات دوبانده‌سازی محور رفسنجان به زرند به طول ۳۸ کیلومتر از رفسنجان تا داوران خبر داد و گفت: فاز نخست این طرح در ۱۰ کیلومتر در حال اجرا است.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حسین جلالی با اشاره به اینکه محور رفسنجان به سمت داوران یکی از پرترافیک‌ترین محورهای این شهرستان است افزود: این مسیر نزدیک به مشهدالرضا است و از چهار استان کشور در این مسیر تردد دارند و خودروهای سنگین بویژه تانکرهای حامل سوخت زیادی در آن تردد دارند که خطرآفرین است.

وی ادامه داد: دوبانده‌سازی این محور با انتخاب پیمانکار در خرداد وارد فاز اجرایی شده که در فاز نخست به‌ طول ۱۰ کیلومتر تعریض، دوبانده‌سازی و جدول گذاری انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام جلالی بیان کرد: حدود ۳۸ کیلومتر از محور رفسنجان به زرند در حوزه رفسنجان قرار دارد و امیدواریم بتوانیم این جاده را تا داوران دوبانده کنیم و بعد از آن تا شهرستان زرند ادامه پیدا کند.

وی یادآور شد: مطالعات احداث کمربندی شرقی رفسنجان نیز انجام شده و این طرح با تخصیص اعتبار به مرحله اجرا خواهد رسید و بار ترافیکی در سطح شهر و حوزه منازل مسکونی کاهش پیدا می‌کند.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90463
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.