مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان خبر داد


افزایش ۲ برابری بودجه شهرداری‌های استان کرمان

طبق اعلام مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان بودجه شهرداری های استان کرمان نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، علی شهسواری صبح امروز ۱۵ تیرماه در همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۰ مجموع اعتبارات و بودجه شهرداری های استان ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده که ۱۴۰۰ میلیارد تومان آن بودجه عملیات عمرانی است.

به گفته او، بودجه شهرداری های استان کرمان در سال جاری حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می باشد که حدود ۳ هزار میلیارد تومان آن اعتبارات عمرانی است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان، بیان کرد: مجموع شهرداری ها بیش از ۹۹ درصد به موقع کارهای بودجه ای خود را انجام دادند اما متاسفانه برخی از شهرداری ها در زمان مقرر بودجه انجام ندادند.

او با بیان این مطلب که رئیس شورای اسلامی شهر ملزم است مصوبه شورا را ظرف یک هفته به کمیته انطباق ارسال کند، تصریح کرد: اگر فرمانداری مصوبه ای را بازگشت داد، مطمئنا آن مصوبه مغایر قانون است.

طبق اعلام شهسواری حسابرسی وظیفه اصلی شورای اسلامی است نه شهرداری و اعضای شورای اسلامی باید حتما در محل خدمتشان سکونت داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91592
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.