نفت مسجد سلیمان ۳ - ۲ مس کرمان


مس کرمان در پرگل‌ترین بازی هفته باخت

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و مس کرمان با برتری نفتی‌ها به پایان رسید .به گزارش «کرمان نو» به نقل از فوتبالی، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس کرمان به عنوان پرگل‌ترین دیدار هفته اول در روز نخست لقب گرفت.

در این دیدار پیمان زنجیری(۲۴)، رضا دهقانی(۳۳) و امیرحسین کریمی(۵۹) برای تیم نفت گل زدند. تیم مس کرمان هم توسط امین کاظمیان(۳۰) و حسین دوستدار(۴۰) به گل رسید. با این حال نتیجه اولین دیدار خود در لیگ بیست و دوم را واگذار کرد.
نفت مسجد سلیمان:
علی محسن‌زاده، مجتبی مقتدایی، علی دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان (۸۰- محمد خرم‌الحسینی)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، مسلم مجدمی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی (۸۰-علی کیانی فر)
مس کرمان:
آرمان شهدادنژاد، جلال عبدی، عیسی پرتو، علی تهامی، محمد ستاری، عارف زینلی، احمد نصیری، سامان تورانیان (۸۶- علیرضا قادری)، حسین دوست‌دار، امین کاظمیان و شروین بزرگ
کارت زرد:
سامان تورانیان(۵۰)، میلاد پورصف شکن(۸۸) ، پیمان رنجبری (۲+۹۰)، میثم نقی زاده (۵+۹۰)
شرح گل ها:
نفت مسجد سلیمان یک – مس کرمان صفر (دقیقه ۲۳: پیمان رنجبری): حرکت زیبای علی دغاغله با شوت دقیق او همراه شد که شهدادنژاد نتوانست توپ را کامل مهار کند و پس از دفع ناقص توپ جلوی پای رنجبری افتاد و شماره ۹ نفت اولین گل فصل این تیم را زد‌.
نفت مسجد سلیمان یک- مس کرمان یک(دقیقه۳۰: محمد امین کاظمیان): مدافعان نفت با یک پاس در عمق زیبا به هم ریختند و محمد امین کاظمیان با استفاده از این فرصت دروازه محسن زاده را فرو ریخت.
نفت مسجد سلیمان دو- مس کرمان یک(دقیقه۳۳: رضا دهقانی): نفت بلافاصله پس از دریافت گل نتیجه را جبران کرد. حرکت از سمت راست شاگردان مهاجری به دهانه دروازه آمد و پیمان رنجبری با یک چرخش و پاس کات بک رضا دهقانی را در شرایط گلزنی قرار داد و این بازیکن دروازه را باز کرد.
نفت مسجد سلیمان دو – مس کرمان دو(دقیقه۴۰: حسین دوستدار): خروج عجیب و ناموفق محسن زاده سبب شد بازیکنان مس از سمت راست سانتر کنند و در حالی که دروازه خالی بود شروین بزرگ توپ را کاشت و دوستدار با شوتی دقیق دروازه را باز کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95252
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.