مصوبات سفر رییس جمهور به روستای کروچان رودبارجنوب در دست پیگیری است

نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور با حضور مشاور استاندر، فرماندار و مدیر آب و خاک در فرمانداری شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، احمد احمدپور رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: با توجه به سفر رییس جمهور به منطقه جنوب کرمان و نگاه ویژه به این منطقه همچنین بازدید از روستای کروچان از توابع بخش زهکلوت و بررسی خسارت سیل در این جلسه پیگیری مصوبات مورد بحث قرار گرفت و هرچه سریع تر اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور بحث انتقال آب، رفع خسارت به موتور پمپ ها و زمین های کشاورزی همچنین پروژه کانال خرم و امهال وام های کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.

احمدپور اظهار داشت: شهرستان رودبار جنوب با پتانسیل های زیاد می تواند میزبان جشنواره های حنا و کنجد باشد که میتواند معرف خوبی برای نشان دادن ظرفیت های این منطقه و جذب سرمایه گذار باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان خاطر نشان کرد: آبیاری تحت فشار که در این شهرستان انجام شده از ۱۸ استان کشور بیشتر بوده و این نشان از وسعت این شهرستان دارد و بایستی نگهداری و بروز رسانی از این طرح توسط کشاورزان اهمیت داده شود چون با توجه به تغییر اقلیم و خشکسالی های اخیر با با کم آبی مواجه هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان به کشت قراردادی گندم در شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد و گفت: اصلاح الگوی کشت در این شهرستان بر اساس تولید محصول نسبت به نیاز آبی و همچنین ارزش ریالی خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95394
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.