مدیرکل ورزش کرمان:


اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های ورزش کرمان در سفر رییس جمهوری

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان سفر رییس ‌جمهور و اعضای هیات دولت را برای کرمان پرخیر و برکت دانست و گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات این سفر به زیرساخت‌های ورزش کرمان اختصاص یافت.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کرمان، میثم پاریزی افزود: برای چهار شهرستان شرقی این استان، بیش از ۳۵ میلیارد اعتبار از محل اعتبارات سفر در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: ۱۳ میلیارد تومان از این میزان اعتبار برای ورزش ریگان، هشت میلیارد برای ورزش فهرج و مابقی مربوط به ورزش شهرستان های بم و نرماشیر است.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به بررسی ۱۳۶ درخواست در میز ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان در کرمان اشاره کرد و گفت: میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان همزمان با سفر رییس جمهور به استان کرمان، ۲۰ و ۲۱ مردادماه با حضور معاون وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایت وزارت ورزش و جوانان در محل این اداره کل دایر و مشکلات بخش‌های مختلف مردمی و حقوقی رسیدگی و برطرف شد.

وی بیشترین درخواست‌های مطرح شده را در حوزه مزایا و حقوق، انتقال کارکنان، اشتغال جوانان، تسهیلات ازدواج، ورزش قهرمانی، باشگاهها و حوزه سمن‌ها و جوانان عنوان کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95390
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.