جایزه معماری میرحیدر به دانشجویان برتر اهدا می‌شود


مینو میرحیدر تمام اموالش را به بنیاد عام‌المنفعه خیرین دانشگاه شهید باهنر بخشید

مینو میرحیدر همسر شادروان محسن میرحیدر معمار دانشکاه شهید باهنر کرمان ، تمام اموالش را به بنیاد عام‌المنفعه خیرین دانشگاه شهید باهنر بخشید.

به گزارش کرمان‌نو صبح امروز میتو میرحیدر با حضور در دفترخانه شماره ۴۰ کرمان تمام اموالش را به بنیاد عام المنفعه خیرین دانشگاه شهید باهنر کرمان اهدا کرد.
«جایزۀ معماری میرحیدر» به جوایز دانشگاه شهید باهنر کرمان اضافه شد و از اردیبهشت‌ماه سال آینده، دانشجویان برتر رشتۀ معماری با شرکت در یک مسابقه، می‌توانند برای تصاحب این جایزۀ ارزشمند با هم به رقابت بپردازند.
جایزۀ معماری میرحیدر از محل صلح دو باب منزل از سوی خانم رجبی‌نیا، همسر مرحوم مهندس میرحیدر، معمار احداث دانشگاه شهید باهنر کرمان، به بنیاد عام‌المنفعه خیّرین دانشگاه شهید باهنر کرمان اهدا خواهد شد.
پس از مهندس افضلی‌پور و همسرش فاخره صبا خانواده میرحیدر تنها کسانی هستند که تمام اموالشان را به دانشگاه شهید باهنر اهدا می‌کنند.
خانم رجبی‌نیا، صبح امروز چهاردهم شهریورماه با حضور در دفترخانه ثبت مهرالحسنی در کرمان، دو منزل مسکونی در تهران و کرمان را برای ایجاد جایزۀ معماری میرحیدر به بنیاد عام‌المنفعه خیّرین دانشگاه شهید باهنر کرمان اهدا کرد.
بنیاد عام‌المنفعه خیرین دانشگاه شهید باهنر کرمان مسوولیت حفظ اموال خیرین را به عهده دارند و دکتر مریم احتشام زاده، مدیرعامل بنیاد و دکتر علی مصطفوی خزانه‌دار بنیاد عهده‌دار این وظیفه شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96361
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.