۳ طرح تعاون روستایی با ۳۰ میلیارد ریال در زرند افتتاح شد

سه طرح تعاون روستایی از جمله نخستین کلینیک گیاه پزشکی در مجموع با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار روز سه شنبه با حضور مسئولان محلی در شهرستان زرند استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، آزمایشگاه خاک شناسی و فاز نخست ساختمان نظام صنفی کشاورزی از دیگر طرح های بهره برداری شده در زرند طی امروز بود.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در مراسم افتتاح این طرح ها گفت که نخستین کلینیک گیاه پزشکی با سرمایه گذاری هفت میلیارد ریالی و با هدف دسترسی  راحت بهره برداران و کشاورزان به کارشناسان متخصص آفات و بیماریهای گیاهی افتتاح شد.

به گفته وی، راه اندازی آزمایشگاه خاک شناسی نیز با سرمایه گذاری هشت میلیارد ریالی و با هدف ارایه مشاوره پیرامون آزمایش های خاک و همچنین توصیه های لازم به کشاورزان به منظور تولید محصول ارگانیک از دیگر طرح هاست.

حسینی نژاد اظهارداشت: همچنین افتتاح فاز اول ساختمان نظام صنفی کشاورزی با زیربنای ۲۰۰ متر مربع و هزینه ۱۵ میلیارد ریالی از دیگر طرح های افتتاح شده در شهرستان زرند در شمال استان کرمان به شمار می رود.

در این مراسم اعلام شد حدود ۹۰ درصد کشاورزان شهرستان زرند زیر پوشش اتحادیه تعاونی روستایی هستند و ۱۵۰ کارشناس نیز در ارائه خدمات رایگان به کشاورزان منطقه فعالیت دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96724
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.