ورود دستگاه قضایی به موضوع تصادفات زرند

به منظور حفظ حقوق عامه، دستگاه قضایی به موضوع تصادفات در حادثه خیز‌ترین نقطه شهرستان زرند ورود کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ابوالفضل فرحبخش در حاشیه بازدید از اقدامات انجام گرفته کاهش تصادفات در گردنه عیسی آباد در محور مواصلاتی زرند به راور گفت: تصادفات یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر انسانی در کشور است.

او می گوید: دستگاه قضایی شهرستان زرند به موضوع تصادفات در حادثه خیز‌ترین نقطه این شهرستان ورود پیدا کرده است.

به گفته فرحبخش در زرند آمار تصادفات یکی از بالاترین آمار پرونده‌های ورودی به حوزه قضایی به شمار می‌رود.

او می گوید: گردنه عیسی آباد زرند به راور از پرخطرترین مسیر‌های شهرستان است که بالاترین آمار مرگ و میر تصادفات ناشی از تصادفات طی امسال  مربوط به این مسیر در شهرستان بوده است.

رییس دادگستری شهرستان زرند گفت:  به همت اداره راهداری و پلیس راه، عریض کردن و نصب تابلو‌های راهنمایی و رانندگی  برای پیشگیری که از جمله مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بوده انجام پذیرفته است و امیدواریم اقدامات دائمی که دو بانده کردن این مسیر است نیز با پیگیری مسئولان انجام پذیرد تا دیگر شاهد خسارات جانی و مالی مردم نباشیم.

رضا یعقوبی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیر نیز در حاشیه این بازدید گفت: فارغ از عامل انسانی، عوامل محیطی و جاده‌ای نیز از علل اصلی تصادفات هستند که مسئولان امر بایستی در حذف عوامل جاده‌ای و محیطی اقدامات لازم را اعمال کنند.

مدعی العموم شهرستان می گوید: هر یک از مسئولان امر که فعل و یا ترک فعلشان، مسبب خسارات جانی و مالی مردم شود، بایستی پاسخگو باشند.

این مقام قضایی ضمن تذکر به رانندگان متخلف گفت: با توجه به ترانزیتی و حادثه خیز بودن مسیر گردنه عیسی آباد، هر گونه تخلف از سوی رانندگان، منجر به توقیف طولانی مدت وسیله نقلیه آن ها خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92661
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.