نماینده مردم رفسنجان و انار عملکرد فاطمی امین را قابل دفاع دانست


جلالی: جدایی وزیر صمت از دولت مصلحت نیست

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: علی‌رغم انتقادات جدی که به عملکرد مدیریت شرکت صنایع ملی مس داریم، اما جدایی وزیر صمت از دولت به مصلحت نیست.

به گزارش کرمان نو به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی  در سخنانی ضمن دفاع از عملکرد فاطمی‌امین وزیر صمت تصریح کرد: نگاه راهبردی به مسائل مرتبط با حوزه صنعت و معدن نقطه قوت وزیر است و مجلس نباید با استیضاح وزیر در این مقطع نظام برنامه‌ریزی دولت را به هم بریزد.

  جلالی افزود: آن‌چه که بیش از هر مسأله ضروری به‌نظر می‌رسد، همراهی با دولت جهت به ثمر رساندن اهداف و برنامه‌های اعلامی است.

  وی ادامه داد: بیش از یک سال از عمر دولت گذشته و نباید از عرصه وسیعی چون صنعت و معدن انتظار معجزه داشت، حال آنکه در بسیاری از قسمت‌ها فاطمی‌امین موفق ظاهر شده است.

 جلالی ضمن ابراز این ‌نکته که گلایه‌های جدی از آقای وزیر به‌خاطر عملکرد مدیریتی در شرکت مس داریم، اما بی‌انصافی است اقدامات مثبت وزیر صمت نادیده گرفته شود، افزود: باید فرصت تحقق برنامه‌های وزیر صمت به وی داده شود و در مجموع عملکرد وزیر صمت قابل دفاع است.
پیش‌تر اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد و حسن پور،نماینده سیرجان و بردسیر از مخالفت خود با استیضاح وزیر صمت گفته بود. با این وجود زاهدی و پور ابراهیمی نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزیر صمت انتقاد کرده و به نوعی موافقت خود برای استیضاح را نشان دادند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97971
1 نظر
  1. علیرضا می گوید

    طبق تحقیقات چند ساله بنده اقی پورابراهیمی باعث بروز بیشترین مشکلات در استان کرمان است و بجای تمرکز بر مسایل کرمان مدام دنبال انتسابات خودش و حاشیه سازی و باند بازی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.