بازی جنجالی هفته هفتم لیگ فوتسال بانوان در کرمان برنده نداشت

تیم فوتسال بانوان مس‌کرمان در حالی در هفته هفتم میزبان تیم مهرعظام بود که ۲ بازیکن با تجربه خود را در ترکیب نداشت. این بازی با نتیجه ۳ بر۳ به پایان رسید‌.
به گزارش کرمان‌نو، تیم مس فوتسال بانوان امروز پنجشنبه درحالی در هفته‌ی هفتم به مصاف مهمان خود رفت که در نیمه اول بازی کاملا پایاپایی بین ۲ تیم برقرار بود.
با شروع نیمه دوم در حالی که ۲ تیم بازی حجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند در صحنه‌ای مشکوک توپ پس از برخورد با تیرک افقی در حالی که از روی خط دروازه بیرون آمد با اشتباه داور در دقیقه ۶ از نیمه دوم گل گرفته شد، این اتفاق با اعتراض شدید بازیکنان و کادر مس همراه بود.
بازی ادامه پیدا کرد تا در دقیقه ۸ صحنه‌ای مشابه گل اول مهرعظام برای مسی‌ها تکرار شد، اگرچه بازیکنان مس معتقد بودند توپ گل شده‌است اما این بار داور گل را مردود اعلام کرد.
حملات مس ادامه پیدا کرد اما برخلاف جو بازی در ضدحمله و در دقیقه ۱۱ گل دوم وارد دروازه مس شد.
مسی‌ها پس از حملات متعدد در دقیقه ۱۳ گل اول و در دقیقه ۱۴ گل دوم خود را وارد دروازه حریف کردند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند.
بازی ادامه پیدا کرد تا در آخرین دقیقه بازی برخلاف شرایط بازی مس گل سوم را هم دریافت کرد.
اما این پایان کار برای فوتسالیست‌های مس نبود، تا در آخرین ثانیه‌های بازی و درحالی که فقط ۶ ثانیه تا سوت پایان باقیمانده بود با ضربه‌ی سر بازیکن مس بازی به تساوی کشانده شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99199
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.