آرایشگاه‌های زنانه و نانوایی‌های جیرفت در صدر متخلفان بهداشتی

مسئولان شبکه بهداشت جیرفت با تشریح اقدامات انجام شده با تخلفات بهداشتی در این شهرستان می‌گویند که بیشترین میزان تخلفات بهداشتی مربوط به صنوف آرایشگاه‌های زنانه و نانوایی‌هاست.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به مسائل بهداشتی می توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

رییس مرکز بهداشت جیرفت میزان مواد غذایی فاسد و کشف و ضبط شده از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان را ۵۴ تن اعلام و بیان کرد که این مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته توسط واحد بهداشت و محیط امحا شده است.

فرزانه برخوری تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت جیرفت از ابتدای سال جاری تاکنون از ۳۲هزار مرکز عرضه مواد غذایی، رستوران، تالار و مراکز عمومی بازدید کردند.

رییس مرکز بهداشت جیرفت همچنین از پلمب ۴۱۵ واحد صنفی توسط کارشناسان بهداشت محیط طی سال جاری خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی با دستور دادستانی اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه مردم می توانند گزارش های خود را از هرگونه تخلف بهداشتی اعلام کنند تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۸۱۰ مورد گزارش در سامانه ۱۹۰ ثبت شده است و کارشناسان به این گزارش ها رسیدگی کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.