اختصاص سه سالن برای اسکان موقت مردم در زرند

“حبیب الله خنجری” با اشاره به اینکه در اثر این زمین‌لرزه ۱۰ نفر مجروح شدند گفته است پنج نفر از آنها به‌صورت سرپائی معالجه و از بیمارستان مرخص شدند و مابقی با شکستگی جزئی هنوز در بیمارستان بستری هستند.

فرماندار زرند بابیان اینکه در حال حاضر شرایط زندگی در زرند عادی است اضافه می کند به دلیل پس‌لرزه های بعدی مردم کمی نگرانند و تیم‌های امدادی و ستاد بحران شهرستان در حال آماده‌باش هستند.همچنین او از آماده‌سازی سه سالن برای اسکان موقت مردم در زرند خبر داده و خاطرنشان کرده است< سالن شهید فکوری، حجاب و سالن اداره کار و امور اجتماعی شهرستان برای اسکان موقت تعدادی از مردم در شهر زرند آماده هستند.>

خنجری بابیان اینکه هیچ آواری ناشی از زلزله اتفاق نیفتاده است خبر داده توزیع چادر نداریم و تیم‌های کارشناسی در حال بررسی خسارت‌های مالی زلزله هستند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان نیز اعلام کرد که در لحظات اولیه بروز زمین‌لرزه یک اکیپ از مرکز استان کرمان به خانوک و کاظم‌آباد شهرستان زرند اعزام و شرایط منطقه بررسی شده است.

علی گنج کریمی از تجمع عده‌ای مردم زرند برابر هلال‌احمر به‌منظور دریافت چادر خبر داده و گفته است شرایط در زرند عادی بوده و مشکلی در شهرستان دیده نمی‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5502
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.