استانداری کرمان : علت ثبت شده در گواهی فوت ها سهوی بود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان در واکنش به علت فوت درج شده در گواهی فوتی حادثه دیدگان مراسم سلیمانی که در فضای مجازی منتشر شده بود گفت: سهوی بوده است.

محمد بصیری در پی انتشار تصاویری از گواهی فوت جانباختگان در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان که علت آن در گواهی فوت، مرگ در اثر واکنش‌های حیوانی و غیر عمدی انسانی درج شده بود تصریح کرد: اشتباهی که در این گواهی فوتی ثبت شده بود یک اشتباه سهوی بوده است نه عمدی و تنها در یک مورد اتفاق افتاد که این مورد اصلاح شد.

بصیری افزود: از سوی استانداری و مسئولین استان کرمان، از تمامی خانواده‌های این حادثه دلجویی شده است و این مورد هم اصلاح شده است.
او بیان داشت: رسیدگی به خانواده‌ها و بررسی مشکلات در دستور کار بوده که سریعا انجام شد و برای پرداخت دیه کامل این افراد نیز برنامه ریزی صورت گرفته است.

بصیری تصریح کرد: با حضور وزیر اطلاعات نیز موارد بررسی شد و با ارسال نامه‌ای از سوی فرمانده سپاه ثارالله استان و استاندارکرمان حضور مقام معظم رهبری مقرر شده است احتساب عنوان شهید نیز به زودی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، او بیان داشت: گروه‌هایی نیز از سوی هیئات دولت و وزارت اطلاعات تا اعلام نتیجه نهایی همچنان در حال بررسی وضعیت و موارد پیش آمده هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42273
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.