رئیس اورژانس پیش بیمارستانی بم اعلام کرد


افزایش ماموریت‌های اورژانس بم در تصادفات جاده‌ای

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: در تیرماه سال جاری شاهد افزایش ماموریت‌های تصادفات جاده‌ای اورژانس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، فریدون علیپور اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی بم در مجموع ۲۶۴۲ ماموریت در تیرماه امسال انجام داده که از این تعداد ۱۰۵۸ آن شهری و ۱۵۸۴ ماموریت جاده‌ای بوده است.

وی افزود: مرکز اورژانس بم ۲۱۷۷ بیمار و مصدوم را پس از اقدامات اولیه به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بم انتقال داده است.

علیپور بیان کرد: در تیرماه سال جاری مرکز اورژانس بم ۶۴۷ ماموریت تصادفی انجام داده که از این تعداد ۲۱۱ ماموریت تصادف شهری و ۴۶۳ تصادف جاده‌ای بوده است.

مدیر مرکز اورژانس ۱۱۵ بم اظهار کرد: بعد از ماموریت‌های تصادفی که بیشترین ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی بم در ماه گذشته بود، بیماران قلبی ۱۰۱ مورد، تنفسی ۴۸ مورد و مسمومیت ۶۴ مورد بوده است.

وی در ادامه گفت: در تیرماه امسال تلفن‌های اورژانس بم ۱۴ هزار و ۴۲۴ بار به صدا در آمد که از این تعداد ۸۱۴ تماس مزاحمت تلفنی و ۴۰۴ تماس مشاوره بوده است و همچنین ۲۲۰۵ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد.

علیپور ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، درمورد عملکرد پرسنل عملیاتی و پرسنل دیسپچ مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بم، از رضایت بالای ۹۰ درصدی نسبت به نحوه خدمات‌رسانی پرسنل این مرکز طی تماس و نظر سنجی از دریافت کنندگان خدمات امدادی درمانی خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106870
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.