رئیس هسته گزینش و استخدام پلیس استان خبر داد


استخدام پلیس کرمان در تمامی رشته‌های مقطع دیپلم

رئیس هسته گزینش و استخدام پلیس استان از استخدام نیروی مرد در مقطع درجه‌داری از بین متقاضیان دیپلم تمامی رشته‌های تحصیلی و همچنین فوق دیپلم خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از خبرگزاری برنا؛ “حسین حسینی” رئیس هسته گزینش و استخدام پلیس استان در این خصوص گفت: پلیس استان کرمان از بین متقاضیان مرد دارای مدرک دیپلم در تمامی رشته‌های تحصیلی و فوق دیپلم برای مقطع درجه‌داری نیروی جدید استخدام می‌کند.

وی افزود: در راستای جذب حداکثری افراد علاقمند در مجموعه انتظامی و بنا به مراجعه داوطلبانی که کمی از سن متناسب با زمان استخدام آنان گذشته بود با تاکید فرمانده انتظامی استان کرمان در این خصوص مولفه‌ای در نظر گرفته شده تا اگر فردی دارای امتیازات خاص باشد حداکثر تا سقف ۲ سال به سن آنان افزوده می‌شود.

رئیس هسته گزینش و استخدام پلیس استان تصریح کرد: در این راستا متقاضیان عزیز می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به هسته گزینش و استخدام پلیس استان واقع در خیابان معلم شهر کرمان مراجعه و با ارائه مدارک تحصیلی و هویتی لازم، روندهای ثبت نام را طی کنند و به منظور رفع ابهامات خود در ساعات اداری با شماره های ۲۱۸۲۴۱۲۱ – ۲۱۸۲۴۲۰۴ و در ساعات غیر اداری با شماره ۲۱۸۲۴۱۳۱ با کارشناسان حوزه ارزیابی و گزینش تماس بگیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106875
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.