از سوی پلیس راهور:


محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمان را اعلام و بر توجه آحاد مردم به آن‌ها تأکید کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن تسلیت ایام عزای سیدالشهدا گفت: برای هرچه بهتر برگزارشدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و برقراری انضباط ترافیکی، تردد هرگونه وسایل نقلیه در روز تاسوعا و عاشورا در برخی خیابان‌های شهر کرمان ممنوع است.

 وی افزود: در محدوده حسینیه ثارالله، از حدفاصل میدان بسیج تا تقاطع پاسداران و بالعکس، در محدوده تکیه عباسعلی در خیابان فردوسی حدفاصل سه‌راه سپه تا سه‌راه پروین اعتصامی در مسیر رفت و برگشت و در محدوده تکیه فاطمیه از سه‌راه احمدی تا تقاطع طالقانی تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

 رئیس پلیس راهور استان کرمان بیان کرد: همچنین در محدوده تکیه قائم از سه‌راه احمدی تا سه‌راه قائم و بالعکس و در خیابان حضرت امام از سه‌راه سام تا تقاطع طالقانی نیز در روز تاسوعا و عاشورا ممنوعیت تردد خواهد بود.

 وی ادامه داد: در محدوده میدان شهدا، ورودی از سمت خیابان شریعتی از مقطع سه‌راه چمران، از سمت خیابان امام از مقطع تقاطع میرزا رضا، مادر و ۱۷ شهریور و از خیابان شهدا از مقطع تقاطع انقلاب به سمت میدان شهدا نیز تردد ممنوع است.

 سرهنگ خوشوقت گفت: در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان نیز برای روز تاسوعا و عاشورای حسینی تردد وسایل نقلیه از پل گنبد جبلیه و بلوار شهید پورجعفری به سمت خیابان شهید یوسف الهی تا میدان امام حسین (علیه‌السلام) و میدان امام حسین به سمت جنوب تا پارکینگ و به سمت شرق و خیابان ضلع شرقی گلزار شهدا ممنوع اعلام می‌شود.

 وی اظهار کرد: در سایر شهرهای استان نیز بنا بر اولویت‌های حرکت و گردهمایی هیئت‌های عزاداری، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد وسایل نقلیه اجرا خواهد شد که از مسئولان هیئت‌های مذهبی و مسئولان ایستگاه‌های صلواتی انتظار داریم در برپایی محل ایستگاه به مشکلات ترافیکی توجه کنند و افرادی را به‌عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راه‌بندان جلوگیری شود.

 رئیس پلیس راهور استان کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره و مشکی هستند به آن‌ها توصیه می‌کنیم حتماً در هنگام تاریکی هوا در موقع عبور از معابر احتیاط بیشتری داشته باشند و به خانواده‌ها نیز توصیه می‌کنیم هنگام حضور در مراسم مواظب کودکان خردسال خود باشند و از ورود ناگهانی آنها به سواره رو خیابان جلوگیری کنند.

 وی بیان کرد: تعیین افرادی به عنوان انتظامات هیئت از موارد مهم و مورد تأکید مراسم عزاداری ماه محرم است تا با پوشیدن کاور شب رنگ مراقبت‌های ترافیکی را از عزاداران داشته باشند و از تمامی مسئولان هیئت‌های عزاداری می‌خواهیم در صورت تردد در معابر عمومی حتماً با پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا امنیت تردد در مسیر آنها برقرار شود و سایر مردم و رانندگان عبوری هم دچار مشکل تردد نشوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106868
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.