مدیرکل راهداری جنوب کرمان اعلام کرد


اهدای اعضای بدن راننده بین شهری جیرفتی

مدیرکل راهداری جنوب کرمان از مرگ مغزی راننده بین شهری جیرفتی بر اثر تصادف خبر داد و گفت: با رضایت خانواده اعضای این راننده به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (راهداری جنوب کرمان) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: چند روز گذشته بر اثر حادثه تصادف یک دستگاه خودروی کرایه بین شهری سبب شد تا راننده این خودرو دچار مرگ مغزی شود.

مجتبی محمودی با بیان اینکه این راننده بین شهری حشمت الله قنبر مالکی راننده فعال در بخش حمل و نقل بین شهری بود افزود: با رضایت خانواده اعضای این راننده به بیماران نیازمند اهدا شد.

محمودی عنوان کرد: یکی از کلیه‌های این راننده در بیمارستان ابو علی سینای شیراز و کلیه دیگر در بیمارستان شهید صدوقی یزد به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه گذشت و ایثار از بزرگتربن خصایص مردم نجیب و مهربان جنوب کرمان است افزود: یک سال گذشته هم به علت مرگ مغزی یک راننده بین شهری دیگر به نام حمید ظاهرآرا خانواده این راننده فقید با موافقت خود و اهدای عضو جان بیماران منتظر پیوند را نجات دادند.

مجتبی محمودی با قدردانی از حرکت شایسته این خانواه ها در این شرایط افزود: مجموعه فعالان حوزه حمل و نقل همانگونه که در چرخش چرخهای مهم این کشور تاثیر گذار هستند در نجات جان دیگران هم یقینا از قشرهایی هستند که پیش قدم اقدامهای خیرخواهانه هستند که بایستی از این جامعه و صنف تاثیر گذار در کشور بخوبی تجلیل و مقامشان گرامی داشته شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104041
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.