معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان


بارش باران در جنوب کرمان با تخریب منزل مسکونی و یک کشته | نجات سرنشینان ۲ خودرو

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به بارش باران در این استان گفت: تخریب یک باب منزل مسکونی در جریان بارندگی در شهرستان منوجان یک فوتی برجا گذاشت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، محمد امیرخانی گفت: بلافاصله پس از اعلام صبح امروز (چهارشنبه) نیروی انتظامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌‌احمر، تیم شعبه شهرستان منوجان به صحنه حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر از ساعت ۷:۳۰ امروز عملیات امدادرسانی به این فرد را آغاز کردند و در نهایت این فوتی با همکاری عوامل حاضر در صحنه در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از زیر آوار رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه آبگرفتگی منزل مسکونی نداشته‌ایم عنوان کرد: اما به صورت موردی کپرهایی در حاشیه روستاهای شهرستان های کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان و رودبار جنوب دچار آبگرفتگی شدند که با حضور تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر ارزیابی و توزیع نایلون به ساکنان آن‌ها صورت گرفت.

بارش باران و برف از روز گذشته در نقاط مختلف استان کرمان گزارش شده است که در بیشتر شهرها با آبگرفتگی معابر نیز همراه بوده است.

بسته شدن راه ۱۰ روستا و نجات سرنشینان ۲ خودرو در رودخانه

معاون فرماندار منوجان همچنین در خصوص دیگر حوادث ناشی از بارندگی در این شهرستان تصریح کرد: دیشب حادثه گرفتار شدن ۲ خودرو را در رودخانه داشتیم که ستاد مدیریت بحران، پیش از غرق شدن خودروها وارد عمل شد و ۲راننده با هدایت به بیرون از بستر رودخانه، نجات یافتند.

وی با اشاره به سیلابی شدن رودخانه‌های منوجان گفت: ابتدا ۲ راه فرعی ما آسیب دید و ارتباط حدود ۱۰ روستا به مدت ۱۲ ساعت قطع شد که با فروکش کردن آب رودخانه، این محورها نیز بازگشایی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100507
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.