برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان پنج کشته بر جا گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان از برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان، مصدومیت یک نفر و کشته شدن پنج نفر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سید محمد صابری افزود: ساعت هشت و ۲۰ دقیقه صبح امروز گزارش برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ محور بردسیر به سیرجان با گاردریل گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد اظهار داشت: در این حادثه یک نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شد و پنج نفر نیز جان باختند.

دیگر چه خبر؟

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان با اشاره به اینکه چهار نفر از سرنشینان این خودرو در صحنه تصادف و یک نفر نیز در بیماراستان جان خود را از دست دادند تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان قائم (عج) بردسیر منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۲ زن تقریبا ۳۵ ساله، یک مرد ۴۴ ساله و پسر بچه پنج ساله در صحنه حادثه و یک پسر بچه ۱۰ ساله نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی گفت: تنها مصدوم حادثه برخورد پژو با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان یک دختر بچه ۱۲ ساله است که حال عمومی وی مساعد نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87373
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.