تخصیص اعتبار سازمان دهیاری‌ها برای ترمیم سیل‌بند مناطق سیل‌زده

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در جریان بازدید از مناطق سیل زده در شهرستان محروم قلعه گنج در جنوب کرمان گفت: از محل اعتبارات ماده ۵۸ به این روستاها در بحث احداث و ترمیم سیل‌بند کمک خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، علی قربانی روز پنجشنبه در جریان این بازدید اظهارداشت: طی بازدیدی که از روستاهای سیل زده قلعه گنج داشتیم روستاهای که در سیل بند مشکل داشتند و سیل بند این روستاها تخریب شده بود از محل ماده ۵۸ قانون به آن‌ها در احداث و ترمیم سیل بند کمک خواهیم کرد و اعتبار آن نیز تا پایان این ماه واریز خواهد شد.

او در ادامه به بازدید خود از محل پرورش بز «مورسیا» اشاره و اظهارامیدواری کرد که از این تجربه برای سایر مناطق نیز باتوجه به ویژگی های این نوع بز استفاده شود.

قربانی به اتفاق منصور خانه گیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان و فرماندار قلعه گنج با حضور در روستاهای شمزان هیات و شمزان جهاد از رودخانه فصلی و محل احداث سیل بند این روستاها بازدید کرد.

مهدی شهسواری فرماندار قلعه گنج باتوجه به هزینه های گزاف پرداخت هر ساله به پیمانکاران برای احداث سیل بند در روستاهای قلعه گنج، تقاضای خرید و اعطای یکدستگاه بلدوزر را برای بخشداری های مرکزی و بخش چاه دادخدا قلعه گنج با هدف ترمیم و احداث سیل بندها مطرح کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82902
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.