هم اکنون تمام محور‌های مواصلاتی کرمان باز است

مدیرکل حمل و نقل جاده ای کرمان با اشاره به بارش باران و برف در سطح استان، گفت:تمامی محور‌های مواصلاتی شمال کرمان باز است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، باشگاه خبرنگاران جوان کرمان – احسان عراقی‌زاده، مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: تمامی راه‌های شمال استان کرمان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او درباره‌ آخرین وضعیت راه‌های شمال استان کرمان با بیان اینکه بارش برف و باران از روز گذشته آغاز و تا ساعت ۹ امروز ادامه داشت گفت: در تمامی نقاط استان در مناطق شمال و غرب استان بارش‌های خیلی خوبی داشته ایم و درتمامی گردنه‌های استان بارش برف نیز وجود دارد.

عراقی زاده با اشاره به اینکه تمام عوامل راهداری از شب گذشته تاکنون آماده نمک پاشی، تیغ زنی و برف روبی گردنه‌ها هستند، گفت:صبح امروز لاله زارو گردنه کفنوییه مسدود بود که خوشبختانه با کمک عوامل راهداری این مسیر‌ها باز هستند.

عراقی زاده می‌گوید:با توجه به سامانه بارشی که در سطح استان داشتیم و نگران برگشت زائرین مزار سردار دل‌ها بودیم خوشبختانه همه اتوبوس‌ها به مقصد رسیده اند و هیچ گونه مشکلی پیش نیامد.

عراقی زاده گفت:در حال حاضر ۴۵۰ نفر از کارکنان راهداری در ۹ هزارو۵۰۰ کیلومتر راه روستایی به صورت آماده باش کامل با ۴۳۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین عملیات برف روبی و تیع زنی جاده‌ها را انجام می‌دهند.

اوگفت:۴۲ راهداری در سطح استان به صورت ثابت و سیار برای خدمات رسانی آماده کرده ایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82904
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.